Powered By Blogger

luni, 3 octombrie 2011

Un inceput de toamna bun

Pentru ca oficial a venit toamna imi propun sa deschid sezonul de lucru si sa ma apuc oficial de treaba asa ca ........maine incep lucrul la o paturica shi o pernutza pentru nepotelul meu Christian de la Brasov la al carui botez voi fi shi nasa, sper sa reusesc sa termin in cateva zile ce mi-am propus, desi sunt slabe sansele pentru ca Teo e putin cam maraita si vrea numai in bratze, cred ca se datoreaza primului ei dintzisor, ca sa nu mai spun ca are si o tona de muci care cred ca tot de acolo vin.........iar Gibilica face numai nazbatii, e total neastamparat.Saptamana viitoare incepe gradinitza si poate se mai ....who knows.

A fost o vacanta lunga si marturisesc sincer ca nu am prea avut timp sa lucrez mai nimic, doar flori de Dresda si niste chestii pe care le-am trimis unei prietene din Marea Britanie.Cam atat......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu